AK födelsedagspresent= Par-tavla





Fotografierna som är ovan, är tagna av AK herself.

AK och hennes familj ska flytta till ett hus där det kommer att vara en turkos fondvägg. Hon kommer att ha guld-detaljer i rummet, så till hennes 25-årspresent målade jag en tavla till henne i acrylfärger.
Kloten i bakgrunden är målade med koppar-färgen blandat med guld för att få till en guldig effekt.
Personerna på tavlan är såklart AK och hennes kille.
Annorlunda bild för att vara gjord av mig, och jag älskar utmaningar såhär! Man måste ju testa på nya grejer, så är det ju.

Visste inte riktigt hur jag skulle få till det riktigt turkosa, men jag lyckades på endel ställen. Nån punkt på tavlan bör ju passa med resten av rummet!

Ha det gott,

Annelie

Kommentarer
Postat av: Bella

Härliga färger! :)

2010-04-15 @ 12:53:58
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0