Ena skjortan fick rutor: Familjeporträttet

<- Gjorde en egen pensel av en stor pensel, tejp, och en tandpetare.. Meeen det blev inge bra.. Blev för spretig. Får köpa en minipensel istället.
(Behöver en liitenliten till ögonen men kanske kan lösa det med en kant på en pensel..)







Min skjorta fick sina mörka rutmönster, och sen målade jag dit de gröna småstrecken också. Skuggningen vid mitt hår på vänster sida kommer att bli hår sen, så det är rätt so far. :P

Jag blev speciellt nöjd med min skjortkrage på höger sida här, ser tammefan sjukt äkta ut.

Vincent har fortfarande inga ögon, men de kommer. En sak i taget.


(Jag tänkte måla Vincents ögon och hans skor idag, men jag vet inte riktigt vad som hände på vägen.. ) Kanske ikväll?

AAAAH! Jag har ju glömt måla rutorna på högersidans axel-rem+knapp-grej på min skjorta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0